Η Παγκρήτια Τράπεζα, όπως και όλα τα Πιστωτικά Ιδρύματα, υποχρεούται να λαμβάνει και να πιστοποιεί, όχι μόνον στους νέους, αλλά και στους υφιστάμενους πελάτες της τα στοιχεία ταυτότητας, φορολογικών/οικονομικών και λοιπών στοιχείων (διαμονής, επικοινωνίας και επαγγελματικής δραστηριότητας), καθώς επίσης και να επιβεβαιώνει τα ανωτέρω στοιχεία από αξιόπιστες πηγές.
Η επικαιροποίηση των στοιχείων των πελατών (Φυσικών και Νομικών Προσώπων), πραγματοποιείται κατ’ ελάχιστον κάθε τρία χρόνια.
Στο πλαίσιο αυτό, για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους ακόλουθους τρόπους:
Φυσικά Πρόσωπα:
- Σε ένα από τα Καταστήματά μας προσκομίζοντας τα απαραίτητα έγγραφα για την επιβεβαίωση των στοιχείων σας:
- Ταυτότητα ή Διαβατήριο
- Βεβαίωση Διεύθυνσης Κατοικίας
- Βεβαίωση Εργασίας
- Οικονομικά Στοιχεία
- Εφόσον είστε χρήστης της υπηρεσίας ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online ακολουθώντας τις οδηγίες που θα βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:
Νομικά Πρόσωπα:
- Η πιστοποίηση της ταυτότητας των Νομικών Προσώπων οποιασδήποτε μορφής (εταιρείες, σωματεία, οργανισμοί, ιδρύματα, κ.λπ.), ημεδαπών και αλλοδαπών, γίνεται με την προσκόμιση των κατάλληλων νομιμοποιητικών εγγράφων και φορολογικών εγγράφων, ώστε να διαπιστώνεται η επωνυμία, η έδρα, ο σκοπός, ο τρόπος εκπροσώπησης του Νομικού Προσώπου και η μετοχική του σύνθεση.
- Παράλληλα, απαιτείται και πλήρης πιστοποίηση και επαλήθευση της ταυτότητας των συνδεδεμένων με το Νομικό Πρόσωπο, Φυσικών Προσώπων, δηλαδή:
- των νόμιμων εκπροσώπων και
- των μετόχων ή των πραγματικών δικαιούχων, όπως προκύπτουν είτε από τα νομιμοποιητικά έγγραφα, είτε από τη σχετική δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας, στις περιπτώσεις που είναι υποχρεωτική η προσκόμισή της.
Δείτε τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την πιστοποίηση και την επαλήθευση της ταυτότητας των συνδεδεμένων Φυσικών Προσώπων εδώ.
Η Τράπεζα μπορεί να ζητήσει, επίσης, επικαιροποίηση των στοιχείων Φυσικού ή Νομικού Προσώπου σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις:
- Σε περίπτωση επανενεργοποίησης αδρανούς λογαριασμού
- Σε περίπτωση που υπάρχει πληροφορία για αλλαγή κάποιων από τα απαιτούμενα στοιχεία (διεύθυνση, επάγγελμα κτλ)
- Σε περίπτωση αλλαγής της φύσης της επιχείρησης
- Σε περίπτωση ουσιώδους αλλαγής στην ιδιοκτησία (π.χ. νέο πραγματικό ιδιοκτησιακό καθεστώς ή ελέγχοντα μέρη)