Τα κακόβουλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου περιλαμβάνουν ηλεκτρονικούς συνδέσμους (links), οι οποίοι θα σας ανακατευθύνουν σε μια ψεύτικη ιστοσελίδα, δήθεν της τράπεζας συνεργασίας σας, όπου θα σας ζητηθεί να αποκαλύψετε τα οικονομικά και προσωπικά σας στοιχεία.
Πώς μπορείτε να αναγνωρίσετε αν πλοηγήστε με ασφάλεια στην ιστοσελίδα της τράπεζάς σας;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι πλοηγήστε στην ιστοσελίδα της Παγκρήτιας Τράπεζας;
Χρησιμοποιείτε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Παγκρήτιας Τράπεζας μόνο μέσω των επίσημων ιστοσελίδων της (www.pancretabank.gr, www.pancretaonline.gr) αποφεύγοντας συνδέσμους (links) ή ανακατευθύνσεις από άλλα sites.
Πριν από κάθε χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Παγκρήτιας Τράπεζας, βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στο ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της.
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Οι προσφορές μέσω διαδικτύου συνιστούν συχνά επικερδείς αγορές, αλλά χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στα περιστατικά απάτης.
Τι μπορείτε να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Ο όρος «mobile malware» αναφέρεται σε κακόβουλο λογισμικό που είναι σχεδιασμένο για να προσβάλλει φορητές συσκευές (π.χ. smart phones & tablets).
Πώς μπορείτε να προστατευθείτε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Ο όρος "phishing" αναφέρεται στα απατηλά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σκοπό έχουν να εξαπατήσουν τους παραλήπτες τους και να γνωστοποιήσουν σε επιτήδειους προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες ή κωδικούς ασφαλείας τους.
Πώς λειτουργεί το Phishing και τι μπορείτε να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Ο όρος "smishing" (ένας συνδυασμός των λέξεων "SMS" και "Phishing") αναφέρεται στην προσπάθεια επιτήδειων να αποκτήσουν προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες ή κωδικούς ασφαλείας μέσω μηνυμάτων SMS.
Πώς λειτουργεί το Smishing και τι μπορείτε να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Πώς θα αναγνωρίσετε την ηλεκτρονική απάτη μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Η κλοπή στοιχείων ταυτότητας συμβαίνει όταν κάποιος κλέβει τα προσωπικά σας στοιχεία (π.χ. ονοματεπώνυμο, αριθμό πιστωτικής κάρτας, αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, αριθμό άδειας οδήγησης, αριθμό αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου, ΑΦΜ, κ.λπ.) με σκοπό την πραγματοποίηση απάτης.
Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι κλοπής που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι για την κλοπή στοιχείων ταυτότητας και πώς μπορείτε να προστατευθείτε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Η απάτη αλλαγής κάρτας SIM γίνεται όταν ένας απατεώνας, κάνοντας χρήση τεχνικών κοινωνικής μηχανικής, αναλαμβάνει τον έλεγχο της κάρτας SIM του κινητού σας τηλεφώνου χρησιμοποιώντας τα κλεμμένα προσωπικά σας δεδομένα.
Πώς ακριβώς λειτουργεί το SIM Swapping, πώς καταλαβαίνετε αν έχετε πέσει θύμα απάτης και τι μπορείτε να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Πώς θα αναγνωρίσετε τις απάτες υποτιθέμενης τεχνικής υποστήριξης;
Πώς θα προστατευθείτε απ΄αυτές;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Οι κοινές απάτες οι οποίες σχετίζονται με επενδύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν επικερδείς επενδυτικές ευκαιρίες, όπως μετοχές, ομόλογα, κρυπτονομίσματα, πολύτιμους λίθους, υπεράκτιες επενδύσεις σε ακίνητη περιουσία και εναλλακτικές πηγές ενέργειας.
Πώς μπορείτε να αναγνωρίσετε τέτοιου είδους απάτες και τι μπορείτε να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Η μεταφορά παράνομου χρήματος γίνεται από άτομα (money mules) που μεταφέρουν χρήματα σε λογαριασμούς τρίτων, συνήθως σε άλλες χώρες, κρατώντας ένα ποσοστό ως προμήθεια. Κατά κύριο λόγο, χρησιμοποιούν ποικίλες μεθόδους για να εξαπατήσουν τα θύματά τους γι’αυτό θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί παρατηρώντας κάποιες ενδείξεις.
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Οι απατεώνες στοχεύουν σε υποψήφια θύματα μέσω ιστοσελίδων διοργάνωσης διαδικτυακών ραντεβού, ή κάνουν χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να έρθουν σε επαφή μαζί τους.
Ποιες είναι οι ενδείξεις για τέτοιου είδους απάτη και τι μπορείτε να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Σε τέτοιου είδους απάτες, οι επιτήδειοι ζητούν να τροποποιηθούν οι πληροφορίες για μελλοντικές πληρωμές τιμολογίων, δηλαδή τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού του δικαιούχου πληρωμής. Ο νέος προτεινόμενος λογαριασμός είναι του απατεώνα και θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Τι πρέπει να κάνετε είτε ως επιχείρηση ή ως υπάλληλος;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Η απάτη του CEO /απάτη με το εταιρικό e-mail γίνεται όταν ένας εξουσιοδοτημένος να πραγματοποιεί πληρωμές υπάλληλος της εταιρείας εξαπατάται προκειμένου να πληρώσει ένα πλαστό τιμολόγιο ή να διενεργήσει μια μη εγκεκριμένη μεταφορά πίστωσης από τον εταιρικό λογαριασμό της επιχείρησης.
Πώς λειτουργεί μια τέτοιου είδους απάτη; Ποιες είναι οι ενδείξεις και τι θα πρέπει να κάνετε;
Μάθετε περισσότερα ΕΔΩ
Η Παγκρήτια Τράπεζα σε καμία περίπτωση και με κανένα τρόπο (τηλεφωνικά ή μέσω email/sms/messenger/viber) δε θα σας ζητήσει στοιχεία καρτών ή το PIN ή τους προσωπικούς σας κωδικούς Ηλεκτρονικής Τραπεζικής.
Πώς προστατεύομαι από τις ηλεκτρονικές απάτες