Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

Τερματικά αποδοχής πληρωμών με κάρτες (POS)

Ενσύρματα και Ασύρματα POS από την Παγκρήτια Τράπεζα

Οι τερματικές συσκευές POS προσφέρουν ένα επιπλέον τρόπο πληρωμής για τους πελάτες σας με ταχύτητα και ασφάλεια.  

Σύμφωνα και με την κοινή υπουργική απόφαση για την υποχρέωση αποδοχής πληρωμών με κάρτα ( άρθρο 65 του ν. 4446/2016), μια σειρά επαγγελματιών είναι υποχρεωμένοι να δέχονται συναλλαγές με κάρτα.

Δείτε εδώ το ενημερωτικό μας έντυπο.

Πλεονεκτήματα
  • Αύξηση των πωλήσεων - διευκόλυνση των πελατών προσφέροντας έναν επιπλέον τρόπο πληρωμής
  • Συναλλαγές με ταχύτητα και ασφάλεια, χωρίς τη διαχείριση μετρητών
  • Πίστωση του ποσού συναλλαγής στον επαγγελματικό λογαριασμό σε μία ημέρα
  • Συμμόρφωση με τη νομοθεσία

Δείτε επιπλέον

Κατηγορίες POS

Όλα τα τερματικά που προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα δέχονται συναλλαγές με κάρτες Visa και Mastercard  τεχνολογίας chip & pin, ανέπαφα ή με πληκτρολογημένη συναλλαγή.

Επιλέξτε POS, ανάλογα με τις ανάγκες σας:

  • Αν η δραστηριότητα της επιχείρησης δεν απαιτεί τη μετακίνηση του POS, το ενσύρματο POS αποτελεί ιδανική λύση
  • Αν η δραστηριότητα απαιτεί τη μετακίνηση του POS (π.χ εστιατόριο, κέντρα διασκέδασης κλπ) το ασύρματο POS παρέχει την απαιτούμενη ευελιξία.

Ποιές κάρτες υποστηρίζονται

Πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες

  • Visa
  • V-Pay
  • MasterCard
  • Maestro

Πώς αποκτάτε ένα POS

  • Προσέρχεστε σε ένα κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας με τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
  1. Βεβαίωση έναρξης επιτηδεύματος από Δ.Ο.Υ. με τις τυχόν μεταβολές
  2. Έντυπο E3 για επιχειρήσεις με βιβλία Β΄ κατηγορίας
  3. Ισολογισμό/κατάσταση αποτελεσμάτων, για επιχειρήσεις με βιβλία Γ΄ κατηγορίας
  4. Περιοδική δήλωση ΦΠΑ (τρέχοντος έτους) ή πρόσφατο ισοζύγιο (τρέχοντος έτους)
  • Λαμβάνετε προσωποποιημένη τιμολόγηση με βάση τις ανάγκες και το μέγεθος της επιχείρησής σας
  • Το αίτημα σας αξιολογείται από την Τράπεζα
  • Ενημερώνεστε από τον υπάλληλο του καταστήματος για την έκβαση του αιτήματός σας και προσέρχεστε στο κατάστημα για την υπογραφή της σύμβασης
  • Παραλαμβάνετε στην έδρα της επιχείρησής σας το τερματικό με απλές και αναλυτικές οδηγίες εγκατάστασης, έτοιμο για να τεθεί σε λειτουργία

Είμαστε δίπλα σας για κάθε σας ανάγκη

Επικοινωνία

Για θέματα Τεχνικής Υποστήριξης
(Τ) +30 211 1000210 Δευτέρα- Κυριακή 7:00- 00:00
Για θέματα Συναλλαγών

(Τ) +30 210 6244 705 Δευτέρα -Σάββατο 8:00- 22:00 & Κυριακή 10:00 -20:00

Ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας: pos_support@pancretabank.gr