Οι κατηγορίες που εξυπηρετούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου είναι:
Ασφάλεια
- Δήλωση απώλειας και κλοπής κάρτας
- Ενέργειες δέσμευσης λογαριασμού, κλείδωμα ebanking, πάγωμα κάρτας κ.α
- Αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής
- Δήλωση απάτης σε βάρος του πελάτη
Digital Banking
- Βοήθεια στο πρώτο login του πελάτη
- Υποστήριξη στην πλοήγηση σε μενού και σελίδες
- Ξεκλείδωμα Χρήστη
- Αίτηση για έκδοση/επανέκδοση κωδικών (username, password)
- Οδηγίες συμπλήρωσης πεδίων και αιτήσεων εγγραφής των πελατών στο σύστημα
- Υποστήριξη για εκτέλεση συναλλαγών
- Υποστήριξη για upload αρχείου μαζικών συναλλαγών
- Εξοικείωση με την mobile/online εφαρμογή
- Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση λογαριασμού ebanking του πελάτη
- Διαχείριση ορίων των πελατών
- Διαχείριση εγγεγραμμένων συσκευών του πελάτη
- Ακύρωση ενδοτραπεζικής Συναλλαγής
- Ακύρωση εμβάσματος
Προϊόντα Εταιρικών Καρτών
- Ακύρωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας λόγω απώλειας/κλοπής με ή χωρίς επανέκδοση ή λόγω παρακράτησης σε ΑΤΜ
- Ενεργοποίηση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, καθοδήγηση για επανέκδοση PIN
- Επανέκδοση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας
- Επανέκδοση statement πιστωτικής κάρτας
- Μεταβολές καρτών (προσωρινή μεταβολή ορίου, προσωρινή απενεργοποίηση κάρτας, κλπ.)
- Ενημέρωση σχετικά με τις κινήσεις της κάρτας
- Εξυπηρέτηση σχετικά με προβλήματα συναλλαγών (π.χ. διπλοδεσμεύσεις, απορρίψεις συναλλαγών, κλπ.)
- Ενημέρωση για το διαθέσιμο υπόλοιπο πιστωτικής κάρτας
- Ενημέρωση για ανανέωση/αντικατάσταση της κάρτας