Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

H Διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνέχειας αποτελεί πρωταρχική προτεραιότητα του Ομίλου της
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ προκειμένου:
• Να διασφαλίσει τη συνέχιση των κρίσιμων δραστηριοτήτων της σε περίπτωση διακοπής,
περιστατικού ή κρίσης,
• Να επιστρέψει στα κανονικά επίπεδα λειτουργίας του Ομίλου το ταχύτερο δυνατόν, εφόσον η
διακοπή δεν μπορεί να αποφευχθεί,
• Να προστατεύσει τα συμφέροντα όσων συναλλάσσονται με αυτόν και τον εμπιστεύονται για
τη χρήση και διακίνηση των εμπιστευτικών δεδομένων τους,
• Να περιορίσει το λειτουργικό κίνδυνο και τη ζημιά που μπορεί να προκύψει στη φήμη και την
αξιοπιστία του Ομίλου σε περίπτωση κρίσης,
• Να μεγιστοποιήσει την αξιοπιστία των πληροφοριακών πόρων του Ομίλου.

H εφαρμογή Πολιτικών, Διαδικασιών και Σχεδίων Επιχειρησιακής Συνέχειας και Ανάκαμψης από
Καταστροφή έχουν ως στόχο να διασφαλίσουν ότι ο Όμιλος διατηρεί σε ισχύ μια σαφή και
αποτελεσματική οργάνωση, καθώς και μηχανισμούς ώστε να αναγνωρίζει, εκτιμά και αντιμετωπίζει
κινδύνους που, εφόσον συμβούν, δύναται να επηρεάσουν την επιχειρησιακή συνέχειά του.

Μέσω της Πολιτικής καθορίζεται το συνολικό πλαίσιο των ενεργειών, η οργανωτική δομή
Επιχειρησιακής Συνέχειας και οι κατευθύνσεις προς τις Μονάδες του Ομίλου που συμμετέχουν σε
αυτή. Επίσης περιγράφονται οι διαδικασίες και ενέργειες που είναι απαραίτητες για τη διασφάλιση
της Επιχειρησιακής Συνέχειας.

Μέσω της εν λόγω διαχείρισης, κι εφόσον συμβεί διακοπή των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων,
επιδιώκεται να διασφαλιστεί κατά το δυνατόν:
▪ H προστασία της διαφύλαξης της υγείας και ασφάλειας του ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου
▪ Η προστασία της διαφύλαξης της φήμης του Ομίλου,
▪ Η εξυπηρέτηση των πελατών,
▪ H ανάκτηση των λειτουργιών του Ομίλου που έχουν αναγνωριστεί ως κρίσιμες σε ένα
προκαθορισμένο ανεκτό επίπεδο εντός προκαθορισμένων αποδεκτών χρονικών ορίων μέσω
συστηματικών μεθόδων για την εκτίμηση των επιπτώσεων, θέσπιση στρατηγικών ανάκαμψης,
σύνταξη εφαρμόσιμων σχεδίων, αξιολόγησης και βελτίωσής τους,
▪ H δημιουργία ενός πνεύματος προστασίας του εργασιακού περιβάλλοντος τόσο κατά τη
διάρκεια, όσο και μετά την καταστροφή καθώς και διαρκή ενημέρωση Διοίκησης και προσωπικού
σε θέματα επιχειρησιακής Συνέχειας,
▪ Η προστασία των προσωπικών δεδομένων υποκειμένων (πελατών, μετόχων, προσωπικού,
προμηθευτών ή τρίτων) που διαχειρίζεται ο Όμιλος,
▪ Η διαθεσιμότητα, ακεραιότητα και εμπιστευτικότητα των δεδομένων στα Πληροφοριακά
Συστήματα του Ομίλου,
▪ H επιχειρησιακή συνέχεια του Ομίλου σε σχέση με τα πληροφοριακά συστήματα και την
ασφάλεια πληροφοριών,
▪ Πιστή εφαρμογή της κείμενης εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας, των υποχρεώσεων που
προκύπτουν από συμβάσεις, και των απαιτήσεων του Διεθνούς Προτύπου ISO 22301.

Ο Υπεύθυνος Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας (ΥΣΔΕΣ), είναι επιφορτισμένος με τη συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας, καθώς και την ανάπτυξη και
επικαιροποίηση των Πολιτικών, Διαδικασιών κ.λπ.
Η έγκριση της Πολιτικής Επιχειρησιακής Συνέχειας πραγματοποιείται με ευθύνη του ΔΣ της
Παγκρήτιας Τράπεζας.

Το σύνολο του προσωπικού του Ομίλου που εμπλέκεται στις δραστηριότητες και διαδικασίες που
περιγράφονται και αφορούν στη διαχείριση της Επιχειρησιακής Συνέχειας έχει την ευθύνη να
εφαρμόζει την πολιτική και τις ανάλογες Διαδικασίες στον τομέα της εργασίας του.

Η Διοίκηση και όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου της Παγκρήτιας Τράπεζας δεσμευόμαστε στην
επίτευξη των στόχων του Ομίλου και στην τήρηση των αρχών για τη διασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειάς του.