- Θα μπορώ να εξυπηρετήσω τις ανάγκες μου ή τις ανάγκες της επιχείρησής μου όπως πριν;
Δεν θα υπάρξει καμία διαφοροποίηση στην εξυπηρέτησή σας και θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε τις ίδιες υπηρεσίες με τους ισχύοντες όρους που έχετε. Έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να ενημερωθείτε εγκαίρως σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής και να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.
- Διαθέτω λογαριασμό όψεως για την επιχείρησή μου. Απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους μου;
Δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια.
- Στην επιχείρησή μου χρησιμοποιώ POS της Παγκρήτιας Τράπεζας. Τι θα πρέπει να κάνω για να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ για τις αγορές των πελατών μου;
Δεν θα απαιτηθεί από πλευράς σας καμία ενέργεια. Η συσκευή POS θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως μέχρι πρότινος. Για την υποστήριξη χρήσης της συσκευής POS θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή υποστήριξης που σας έχει δοθεί.
Η επιχείρησή μου έχει λάβει δάνειο από την Παγκρήτια Τράπεζα. Απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους μου;
Δεν θα απαιτηθεί από πλευράς σας καμία ενέργεια.
- Μπορώ να εξυπηρετηθώ για το δάνειό μου και από τα καταστήματα των δύο τραπεζών;
Μέχρι να επέλθει η πλήρης ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, οι πελάτες της Παγκρήτιας Τράπεζας θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα καταστήματα του δικτύου της, καθώς και από τον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης τους (Relationship Manager)..
- Θα μεταβληθούν οι αριθμοί των λογαριασμών που διατηρούσα στην Παγκρήτια Τράπεζα; Πρέπει να ενημερώσω σχετικά τους εμπορικούς συνεργάτες μου (πελάτες/ προμηθευτές);
Δεν θα υπάρξει μεταβολή των λογαριασμών που διατηρούσατε στην Παγκρήτια Τράπεζα, οπότε και δεν απαιτείται να προβείτε σε κάποια σχετική ενέργεια. Σε περίπτωση σχετικής μεταβολής, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα.
- Έχω όρια χρηματοδότησης και από τις δύο τράπεζες. Σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ για να κάνω χρήση των υφιστάμενων ορίων μου;
Στον εκάστοτε Relationship Manager/ αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησής σας, με κάθε μία εκ των συγχωνευόμενων τραπεζών, αναφέροντας την ύπαρξη της χορηγητικής σχέσης με την άλλη εκ των συγχωνευόμενων τραπεζών.
- Υπάρχει κατάστημα της Attica Bank κοντά στην επιχείρησή μου, μπορώ να προσκομίζω εκεί τα πινάκια επιταγών για χορήγηση από πιστωτικό όριο της Παγκρήτιας Τράπεζας;
Μέχρι να επέλθει η ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, οι πελάτες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα καταστήματα του δικτύου της κάθε τράπεζας, καθώς και από τον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης τους (Relationship Manager)
- Μπορώ ως πιστούχος της Attica Bank να προσκομίσω πινάκιο επιταγών για χρηματοδότηση σε κατάστημα Παγκρήτιας Τράπεζας;
Μέχρι να επέλθει η ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από τα καταστήματα του δικτύου της κάθε τράπεζας.
- Τι κάνω με τα μπλοκ επιταγών, ισχύουν ως έχουν;
Ναι, δεν υφίσταται καμία αλλαγή.
- Οι χρεωστικές κάρτες της επιχείρησής μου είναι εν ισχύ; Οι εταιρικές κάρτες;
Ισχύουν όλες οι κάρτες σας, εταιρικές ή προσωπικές, οπότε και δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια.
- Έχω διαφορετική τιμολόγηση εργασιών (π.χ. εμβάσματα, διακανονισμοί εισαγωγών, άνοιγμα πιστώσεων, έκδοση Ε/Ε) στην Attica Bank έναντι της Παγκρήτιας Τράπεζας. Ποια τιμολόγηση ισχύει;
Ισχύει η εκάστοτε τιμολόγηση, μέχρι την λήψη νεότερης ενημέρωσης
- Ποια διαδικασία ακολουθώ για τον διακανονισμό εισαγωγής/ φόρτωση αρχείου μισθοδοσίας/ άνοιγμα Ε/Π κτλ;
Μέχρι να ενημερωθείτε σχετικά από την τράπεζα, θα πρέπει να ακολουθείτε την υφιστάμενη διαδικασία.
- Μπορώ να κάνω ανάληψη από οποιοδήποτε ATM των δύο τραπεζών χωρίς προμήθεια;
Ναι, οι συναλλαγές στα ATM και των δύο τραπεζών γίνονται χωρίς κάποια πρόσθετη χρέωση τόσο για τους πελάτες της Attica Bank όσο και της Παγκρήτιας Τράπεζας.
- Η πρόταση συνεργασίας που μας έχει γνωστοποιηθεί από την Παγκρήτια Τράπεζα ισχύει;
Ναι, τυχόν πρόταση συνεργασίας που έχετε λάβει, ισχύει ως έχει.
- Ισχύει το επιτόκιο και οι λοιποί όροι συνεργασίας που διέπουν την υφιστάμενη δανειακή σχέση της επιχείρησής μου με την Παγκρήτια Τράπεζα;
Ναι, διατηρούνται ως έχουν.
- Είμαι πελάτης της Attica Bank και στην περιοχή μου υπάρχει κατάστημα μόνο της Παγκρήτιας. Μπορώ να εξυπηρετηθώ από αυτό;
Σε αυτή τη φάση, για προϊόντα και υπηρεσίες της Attica Bank μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μόνο από τα καταστήματα και τα κανάλια ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης της Attica Bank. Με την ολοκλήρωση της λειτουργικής ενοποίησης των δύο τραπεζών, θα μπορείτε να εξυπηρετήστε από το ενοποιημένο και διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων. Ωστόσο, ήδη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χωρίς κάποια επιβάρυνσή σας τόσο το δίκτυο ATM της Attica Bank όσο και της Παγκρήτιας Τράπεζας, ενώ έχετε και τη δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων μεταξύ των δύο τραπεζών, χωρίς καμία χρέωση για εσάς.
- Είμαι πελάτης Attica Bank και θέλω να κάνω χρήση υπηρεσιών factoring. Μπορώ να απευθυνθώ στην Pancreta Factors;
Φυσικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Pancreta Factors στο τηλέφωνο 216-6868600 ή μέσω της ιστοσελίδας www.pancretafactors.gr, είτε στον Relationship Manager ή στο αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησης σας, ώστε να σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις factoring για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
- Πότε θα μπορώ να έχω πρόσβαση στην τραπεζική μου σχέση μέσω ενός ebanking & mobile app;
Σε αυτή τη φάση, οι πελάτες μας χρησιμοποιούν χωρίς κάποια αλλαγή, τα mobile apps και τα e-banking της τράπεζας από την οποία προέρχονται ως πελάτες. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση όλων των πελατών για την ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης των δύο τραπεζών, οπότε και θα υπάρχει πλέον μια ενοποιημένη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και ένα e-banking, για την ενιαία εξυπηρέτηση όλων των πελατών.
- Ισχύει η Εγγυητική Επιστολή εκδόσεως Παγκρήτιας Τράπεζας υπέρ της επιχείρησής μου; Πού θα μπορούσα να απευθυνθώ για αίτημα παράτασής της;
Η Εγγυητική Επιστολή εκδόσεως Παγκρήτιας Τράπεζας ισχύει κανονικά έως την αναγραφόμενη λήξη. Για τυχόν αίτημα παράτασής της, παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης (Relationship Manager)/ στο αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησής σας με την Παγκρήτια Τράπεζα.