Οι προσωπικές μου ανάγκες
Οι ανάγκες της επιχείρησής μου
Η Τράπεζα

Ερωτήματα και Απαντήσεις για θέματα Συναλλαγών Ιδιωτών & Επιχειρήσεων

ΙΔΙΩΤΕΣ

Γενικές Ερωτήσεις για τη Συγχώνευση Attica Bank & Παγκρήτιας Τράπεζας

  • Τι σημαίνει η συγχώνευση των δύο Τραπεζών;

Η συγχώνευση της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας δημιουργεί έναν νέο ισχυρό χρηματοπιστωτικό οργανισμό, ο οποίος στοχεύουμε να αποτελέσει τον 5ο πυλώνα του ελληνικού τραπεζικού συστήματος εξασφαλίζοντας ισχυρά οφέλη για το σύνολο των πελατών της ενωμένης Τράπεζας. Η συνένωση των δύο τραπεζικών οργανισμών θα αναπτυχθεί σε δύο φάσεις: αρχικά με τη νομική συγχώνευση η οποία θα ολοκληρωθεί μετά τις απαιτούμενες εποπτικές εγκρίσεις, τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων και την έγκριση της Σύμβασης Συγχώνευσης από το ΓΕΜΗ και σε επόμενο χρόνο, με τη λειτουργική συγχώνευση και την πλήρη ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων των δυο τραπεζών. Με την ολοκλήρωση της νομικής συγχώνευσης, κατά το πρώτο βήμα - ήδη η Attica Bank αναλαμβάνει το σύνολο των υποχρεώσεων κα των δικαιωμάτων της Παγκρήτιας Τράπεζας.

 

  • Τι συμβαίνει με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας

Με την ολοκλήρωση της νομικής συγχώνευσης τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία ήταν καταχωρισμένα στα αρχεία της Παγκρήτιας Τράπεζας για την παροχή των προϊόντων και υπηρεσιών της προς εσάς, θα διαβιβασθούν, τηρουμένων των σχετικών διατάξεων του κανονιστικού πλαισίου, στην Attica Bank προκειμένου να συνεχιστεί απρόσκοπτα η εξυπηρέτησή σας.

Πλήρη ενημέρωση σχετικά με την επεξεργασία και την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας, καθώς και τα σχετικά δικαιώματά σας μπορείτε να βρείτε στο έντυπο: «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑTTICA ΒANK ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ (ΕΕ) 2016/679 ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΦΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ» που βρίσκεται διαρκώς αναρτημένο και επικαιροποιημένο, όπως εκάστοτε ισχύει, στον διαδικτυακό της τόπο https://www.atticabank.gr/el/gdpr/  και διατίθενται από τα Καταστήματά Δικτύου της.

Συναλλαγές

  • Θα συνεχίσω να έχω πρόσβαση στα ίδια προϊόντα που γνωρίζω;

Ναι, θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στα προϊόντα και υπηρεσίες που ήδη κατέχετε, ενώ η συνενωμένη Τράπεζα θα δημιουργήσει και νέα ανταγωνιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που θα ενσωματώνουν και την ενισχυμένη δυναμική του νέου οργανισμού.

  • Θα συνεχίσω να εξυπηρετούμαι από το ίδιο Κατάστημα ή θα πρέπει να μεταβώ σε κάποιο διαφορετικό;

Θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από το ίδιο Κατάστημα όπως και σήμερα ανάλογα με το αν είστε πελάτης της Attica Bank ή της Παγκρήτιας Τράπεζας. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δυο τραπεζών, θα μπορείτε να εξυπηρετείστε πλέον από το ενοποιημένο Δίκτυο. Σχετικά, θα λάβετε εγκαίρως ενημέρωση ως πελάτης της Τράπεζας.

  • Οι αριθμοί και το ωράριο εξυπηρέτησης του τηλεφωνικού κέντρου θα παραμείνουν ως έχουν;

Όλοι οι αριθμοί τηλεφωνικού κέντρου θα παραμείνουν οι ίδιοι. Θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε την ίδια εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση καθημερινά. Μπορείτε να επικοινωνείτε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Attica Bank στο τηλέφωνο 210 3669000 και με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Παγκρήτιας Τράπεζας στο τηλέφωνο 2810-338800.

  • Ως πελάτης της μίας τράπεζας θα μπορώ να εξυπηρετούμαι από το Δίκτυο Καταστημάτων της άλλης;

Η δυνατότητα εξυπηρέτησης πελατών του ενός Δικτύου από το άλλο θα καταστεί δυνατή με την ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης και την ενοποίηση των πληροφοριακών συστημάτων των δύο Τραπεζών για το οποίο και θα λάβετε εγκαίρως ενημέρωση.

  • Θα κλείσουν καταστήματα της Παγκρήτιας Τράπεζας ή της Attica Bank;

Τα καταστήματα των δύο τραπεζών θα σχηματίσουν σταδιακά ένα μεγαλύτερο και πυκνότερο δίκτυο εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα. Συγχωνεύσεις καταστημάτων θα εξεταστούν το προσεχές διάστημα σε περιπτώσεις γειτνίασης καταστημάτων των δυο τραπεζών και θα υλοποιηθούν πολύ ομαλά ώστε να μην διαταραχθεί η εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Λογαριασμοί

  • Διαθέτω λογαριασμό ταμιευτηρίου – προθεσμίας. Απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους μου λόγω της συγχώνευσης των δύο τραπεζών;

Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από μέρους σας. Η καταθετική σχέση σας ισχύει με τους ίδιους όρους. Ειδικότερα, εάν τηρείτε προθεσμιακούς λογαριασμούς, τα στελέχη του Καταστήματος συνεργασίας σας θα σας ενημερώσουν για τις δυνατότητες που έχετε στη διάθεσή σας κατά τη λήξη τους.

  • Θα αλλάξουν οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα των δύο Τραπεζών;

Οι χρεώσεις για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα στη νέα Τράπεζα θα διαμορφωθούν σταδιακά, λαμβάνοντας υπόψη την ενισχυμένη δυναμική του νέου οργανισμού. Οι πελάτες της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας μπορούν να χρησιμοποιούν το δίκτυο ATM και των δυο τραπεζών χωρίς κάποια επιβάρυνση. Το ίδιο ισχύει για τις μεταφορέςς χρημάτων, που εκτελούνται χωρίς επιβάρυνση τόσο μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης όσο και των δικτυών καταστημάτων των δυο τραπεζών.

  •  Ο αριθμός του λογαριασμού μου στην Παγκρήτια Τράπεζα θα αλλάξει;

Ο αριθμός λογαριασμού σας θα παραμείνει ο ίδιος μέχρι τη λειτουργική συγχώνευση των δυο τραπεζών, οπότε και θα ενημερωθείτε για τις όποιες αλλαγές μπορεί να επέλθουν.

  •  Έχω λογαριασμό με καρνέ επιταγών. Θα δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα με την πληρωμή τους;

Μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε τις πληρωμές σας με τον ίδιο τρόπο.

  • Τι θα γίνει με τις πάγιες εντολές και τις εντολές άμεσης χρέωσης;

Όλοι οι προαναφερόμενοι τρόποι πληρωμής θα εξακολουθήσουν να είναι σε ισχύ χωρίς να απαιτείται καμία ενέργεια εκ μέρους σας.

  •  Είμαι πελάτης της Παγκρήτιας Τράπεζας και μέσω αυτής πληρώνεται η Μισθοδοσία μου. Θα πρέπει να ανοίξω αντίστοιχο λογαριασμό στην Attica Bank και να ενημερώσω τον εργοδότη μου;

Δεν απαιτείται κάποια σχετική ενέργεια εκ μέρους σας.

  •  Είμαι μισθοδοτούμενος/συνταξιούχος και ο μισθός/σύνταξή μου κατατίθεται κάθε μήνα στον λογαριασμό μου στην Παγκρήτια Τράπεζα. Χρειάζεται να κάνω κάτι;

Ο λογαριασμός θα συνεχίσει να λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια από την πλευρά σας.

  • Έχω λογαριασμό καταθέσεων και στην Παγκρήτια Τράπεζα και στην Attica Bank. Μπορώ να τους συνδέσω;

Προς το παρόν, δεν είναι δυνατή η σύνδεση των λογαριασμών σας. Ωστόσο, μετά την ολοκλήρωση της ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δύο τραπεζών, θα διαχειρίζεστε δύο ξεχωριστούς λογαριασμούς στην Attica Bank, τους οποίους θα μπορείτε να χειριστείτε κατά την επιθυμία σας.

Προθεσμιακές Καταθέσεις

  • Τα χαρακτηριστικά (διάρκεια, ημερομηνία έναρξης & λήξης, επιτόκιο) της προθεσμιακής κατάθεσης που διατηρώ ενεργή στην Παγκρήτια Τράπεζα, θα παραμείνουν ίδια;

Η διάρκεια, η ημερομηνία έναρξης και λήξης της Προθεσμιακής σας κατάθεσης, καθώς και το επιτόκιο θα παραμείνουν αμετάβλητα.

  • Αν προχωρήσω σε ολική προεξόφληση της προθεσμιακής κατάθεσης που διατηρώ στην Παγκρήτια Τράπεζα, τι θα πρέπει να επιβαρυνθώ ως ποινή;

Έχετε περιθώριο τριών μηνών από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης εφόσον το επιθυμείτε να αποσύρετε ή να μεταφέρετε σε άλλο πιστωτικό ίδρυμα, χωρίς επιβάρυνση με οποιαδήποτε χρέωση ή ποινή, τις καταθέσεις σας, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεδουλευμένων τόκων και των οφελών.

  •  Χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια για την προθεσμιακή που ήδη έχω; Πώς θα λάβω τα χρήματα στην λήξη της;

Τα χρήματα θα πιστωθούν στο συνδεδεμένο λογαριασμό που είχατε δηλώσει όταν ξεκίνησε η προθεσμιακή σας. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας προκειμένου να επιβεβαιώσετε με ποιον από τους καταθετικούς λογαριασμούς που διατηρούσατε στην Παγκρήτια τράπεζα, συνδέεται η προθεσμιακή σας.

  • Η προθεσμιακή μου στην Παγκρήτια Τράπεζα λήγει. Μπορώ να την ανανεώσω;

Μπορείτε να προβείτε σε ανανέωση της προθεσμιακής κατάθεσης σας με ένα προϊόν της επιλογής σας, μεταξύ αυτών που προφέρονται.

Κάρτες

  • Θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ τις πιστωτικές και χρεωστικές μου κάρτες της Παγκρήτιας ή θα λάβω νέες από την Attica Bank;

Η χρήση της κάρτας σας για την πραγματοποίηση τόσο ηλεκτρονικών συναλλαγών όσο και συναλλαγών με φυσική παρουσία, θα συνεχίσει να πραγματοποιείται χωρίς καμία μεταβολή.

  • Είμαι κάτοχος ενεργής χρεωστικής κάρτας Attica Bank και ενεργής χρεωστικής κάρτας Παγκρήτιας. Θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ και τις δύο κάρτες μου;

Θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε και τις δύο σας κάρτες κανονικά.

  • Θα αλλάξει κάτι όσον αφορά το όριο χρήσης της χρεωστικής κάρτας της Παγκρήτιας;

Τα όρια χρήσης της κάρτας σας (ημερήσιο όριο αγορών και αναλήψεων) θα παραμείνουν τα ίδια. Για οποιαδήποτε μεταβολή τους θα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της Τράπεζας.

  •  H χρεωστική μου κάρτα της Παγκρήτιας Τράπεζας θα είναι πλέον συνδεδεμένη και με τους λογαριασμούς μου στην Attica Bank;

H κάρτα σας παραμένει συνδεδεμένη με τους λογαριασμούς που είχατε αρχικά ορίσει στην Παγκρήτια Τράπεζα, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δύο Τραπεζών.

  •  Ακύρωσα τη χρεωστική/ πιστωτική μου κάρτα από την Παγκρήτια Τράπεζα λόγω κλοπής/απώλειας. Πώς θα μπορούσα να εκδώσω νέα;

Μπορείτε να επισκεφτείτε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Παγκρήτιας Τράπεζας ώστε να αποκτήσετε άμεσα νέα χρεωστική κάρτα ή να αξιοποιήσετε τα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης.

  •  Η χρεωστική μου κάρτα έκδοσης Παγκρήτιας Τράπεζας πρόκειται να λήξει. Θα λάβω ανανέωση;

Ναι, θα λάβετε την ανανεωμένη κάρτα σας στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

  •  Ως κάτοχος χρεωστικής κάρτας της Παγκρήτιας Τράπεζας μπορώ να κάνω χρήση των υπηρεσιών από τα ΑΤΜ της Attica Bank χωρίς χρέωση;

Ναι, μπορείτε να κάνετε αναλήψεις μετρητών από το δίκτυο ATM της Attica Bank χωρίς κάποια οικονομική επιβάρυνση σας

  •  Θα υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσω την πιστωτική μου κάρτα Παγκρήτιας στα ΑΤΜ της Attica Bank;

Προς το παρόν, η δυνατότητα πληρωμής της πιστωτικής σας κάρτας Παγκρήτιας μέσω των ΑΤΜ της Attica Bank δεν είναι διαθέσιμη.

  •  Έχω στην κατοχή μου πιστωτική κάρτα της Παγκρήτιας Τράπεζας. Θα συμμετέχω στο πρόγραμμα Επιστροφής Μετρητών της Attica Bank εφόσον πληρώ τις προϋποθέσεις συμμετοχής;

Οι κάρτες της Παγκρήτιας Τράπεζας δεν συμμετέχουν στην παρούσα φάση στο πρόγραμμα επιστροφής μετρητών της Attica Bank.

  • Θα μπορώ να εγγράψω τις χρεωστικές/πιστωτικές μου κάρτες της Παγκρήτιας Τράπεζας στα ψηφιακά πορτοφόλια στα οποία συμμετέχει η Attica Bank;

Δεν παρέχεται ακόμη η δυνατότητα εγγραφής των καρτών της Παγκρήτιας Τράπεζας σε ψηφιακά πορτοφόλια. Θα ενημερωθείτε για την ημερομηνία που θα δοθεί αυτή η δυνατότητα, με χωριστή επικοινωνία.

Δάνεια

  • Θα υπάρξει κάποια μεταβολή στα χαρακτηριστικά του δανείου μου μετά τη συγχώνευση των δύο τραπεζών;

Τα χαρακτηριστικά και οι όροι του δανείου δεν θα επηρεαστούν από την συγχώνευση, συνεπώς το επιτόκιο και η διάρκεια του δανείου σας, η ημερομηνία καταβολής των δόσεων σας, η υφιστάμενη προσημείωση και η σύμβαση κ.λπ. θα εξακολουθούν να ισχύουν σύμφωνα με τα αναφερόμενα στη δανειακή σας σύμβαση.

  • Θα χρειαστεί να υπογράψω νέα σύμβαση για το δάνειο μου;

Όχι δεν θα χρειαστεί να υπογράψετε νέα σύμβαση για το δάνειό σας.

  • Στην Παγκρήτια Τράπεζα το δάνειο μου εξοφλούνταν αυτόματα από τον καταθετικό λογαριασμό που διατηρούσα. Θα συνεχίζει να εξοφλείται με τον ίδιο τρόπο;

Ναι, θα εξακολουθήσει να ισχύει η εντολή αυτόματης εξόφλησης του δανείου σας.

  •  Είμαι πελάτης της Attica Bank, αλλά έχω υποβάλει ήδη αίτημα δανείου στην Παγκρήτια. Το αίτημα μου θα εξεταστεί ή θα πρέπει να απευθυνθώ εκ νέου στην Attica Bank.

Το αίτημα σας θα εξεταστεί κανονικά. Συνιστούμε να ενημερώσετε άμεσα το κατάστημα εξυπηρέτησής σας στην Παγκρήτια Τράπεζα για το γεγονός της πελατειακής σας σχέσης με την Attica Bank, ειδικά εφόσον αυτή αφορά σε δανειακό προϊόν.

  •  Θα μπορώ να κάνω κατάθεση στο λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου μου σε οποιοδήποτε κατάστημα του διευρυμένου δικτύου της Attica Bank και της Παγκρήτιας Τράπεζας;

Όχι, θα συνεχίσετε να κάνετε κατάθεση σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Παγκρήτιας Τράπεζας μέχρι τη λειτουργική ενοποίηση των δύο Τραπεζών.

  • Είμαι ήδη πελάτης της Παγκρήτιας / Attica Bank με υφιστάμενη χρηματοδότηση. Μπορώ να υποβάλλω νέο αίτημα στην άλλη Τράπεζα;

Μπορείτε να υποβάλλετε αίτημα χρηματοδότησης, γνωρίζοντας στο κατάστημα εξυπηρέτησής σας την ύπαρξη υφιστάμενης δανειακής σχέσης με την Παγκρήτια Τράπεζα/Attica Bank αντίστοιχα.

  •  Έχω δάνειο και στην Παγκρήτια Τράπεζα και στην Attica Bank. Θα πληρώνω δύο διαφορετικές δόσεις στα δύο δάνεια ή θα ενοποιηθούν;

Τόσο κατά την περίοδο μέχρι την λειτουργική ενοποίηση των συστημάτων όσο και μετά από αυτή, όταν το δάνειο που έχετε στην Παγκρήτια θα έχει μεταφερθεί στην Attica Bank, τα δυο δάνεια θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται χωριστά.

  • Το δάνειο μου έχει καθυστέρηση, πού θα μπορώ να απευθυνθώ για να ενημερωθώ;

Σε ένα από τα καταστήματα της τράπεζας με την οποία έχετε συνάψει τη δανειακή σύμβαση και σας εξυπηρετεί μέχρι σήμερα.

E- Banking - Mobile Εφαρμογές

  • Από πού μπορώ να συνδεθώ στο e-banking της Παγκρήτιας Τράπεζας και ποιους κωδικούς θα χρησιμοποιήσω για την είσοδο μου;

Η πρόσβαση στην Ηλεκτρονική Τραπεζική της Παγκρήτιας μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο μέσω υπολογιστή (web) όσο και μέσω της εφαρμογής Pancreta Online App.

Για είσοδό σας στην Ηλεκτρονική Τραπεζική μέσω υπολογιστή (web) πληκτρολογείτε την επίσημη διεύθυνση της Τράπεζας (www.pancretabank.gr). Κατόπιν μέσω της επιλογής «Digital Banking» μπαίνετε στην σελίδα της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής “Pancreta Online” .

Εναλλακτικά για την είσοδό σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή Pancreta Online, διαθέσιμη για συσκευές Apple, Android και Huawei.

Οι κωδικοί εισόδου μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενοποίησης των πληροφοριακών συστημάτων των δύο Τραπεζών παραμένουν οι ίδιοι.

  • Είμαι χρήστης ebanking και της Attica Bank. Μπορώ να μπω με τους κωδικούς μου και στο ebanking μου της Παγκρήτιας;

Όχι, δεν είναι εφικτή η πρόσβαση από το ebanking της Attica Bank στο ebanking της Παγκρήτιας Τράπεζας.

  •  Πραγματοποιούσα πληρωμές προς τρίτους, μέσω του ebanking της Παγκρήτιας Τράπεζας. Πώς θα εξυπηρετούμαι πλέον;

Δεν αλλάζει τίποτα σχετικά με τις εν λόγω συναλλαγές. Μπορείτε να πραγματοποιείτε όλες τις πληρωμές και συναλλαγές σας μέσω της Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online της Παγκρήτιας Τράπεζας με τους ίδιους κωδικούς πρόσβασης και από το ίδιο περιβάλλον εισόδου.

  •  Είμαι πελάτης της Παγκρήτιας και έπεσα θύμα Ηλεκτρονικής απάτης (υπεξαίρεση κωδικών, phishing, vishing, κ.α.), Τι ενέργειες πρέπει να ακολουθήσω;

Κατά την περίοδο της νομικής συγχώνευσης και μέχρι την λειτουργική ενοποίηση των συστημάτων των δύο Τραπεζών θα συνεχίσετε να επικοινωνείτε στις γραμμές δήλωσης πιθανής απάτης, της Παγκρήτιας Τράπεζας, επικοινωνώντας  επικοινωνείτε άμεσα με το (+30) 2810 338800.

Ασφαλιστικά Προϊόντα

  • Πληρώνω το ασφαλιστικό μου πρόγραμμα μέσω της Παγκρήτιας Τράπεζας. Θα αλλάξει κάτι;

Η πληρωμή των ασφαλιστικών προγραμμάτων θα εξακολουθήσει να ισχύει, χωρίς καμία μεταβολή.

  • Τα ασφαλιστικά μου προϊόντα θα συνεχίζουν να εξυπηρετούνται μέσω των καταστημάτων της Παγκρήτιας Τράπεζας όπως σήμερα;

Τα ασφαλιστικά προϊόντα θα εξακολουθούν να εξυπηρετούνται από το ίδιο δίκτυο καταστημάτων όπως γίνεται έως τώρα.

Επενδύσεις

  • Θα έχω πρόσβαση στα ίδια επενδυτικά προϊόντα και επενδυτικούς οίκους;

 Δεν θα υπάρξει καμία απολύτως αλλαγή στα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες, δηλ. θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στα ίδια προϊόντα, επενδυτικούς οίκους και νομίσματα που σας παρέχονται και σήμερα.

  • Θα αλλάξει κάτι στο επενδυτικό μου χαρτοφυλάκιο;

Το επενδυτικό σας χαρτοφυλάκιο δεν θα επηρεαστεί καθ' οιονδήποτε τρόπο. Θα συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στις ίδιες δυνατότητες επισκόπησης του χαρτοφυλακίου σας, ενώ παράλληλα θα απολαμβάνετε το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών μέσω των προσωπικών σας συμβούλων.

  • Θα αλλάξει η κατηγοριοποίηση μου ως διακεκριμένος πελάτης COBALT της Παγκρήτιας Τράπεζας ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης;

Η κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκετε θα παραμείνει η ίδια και θα εξακολουθείτε να απολαμβάνετε αναβαθμισμένα προνόμια και υπηρεσίες.

  • Οι πελάτες της Attica Bank μπορούν να λαμβάνουν τα προϊόντα και τα προνόμια της υπηρεσίας COBALT της Παγκρήτιας Τράπεζας;

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών, δεν υπάρχει η δυνατότητα οι πελάτες της Attica Bank να λαμβάνουν τα προνόμια της υπηρεσίας COBALT.

  • Ένας πελάτης της Attica Bank μπορεί να χαρακτηριστεί πελάτης COBALT και να λαμβάνει τα ίδια προνόμια και υπηρεσίας εφόσον πληροί τις σχετικές προϋποθέσεις, χωρίς να ανοίξει ξεχωριστό λογαριασμό;

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών, δεν υπάρχει η δυνατότητα οι πελάτες της Attica Bank να χαρακτηριστούν πελάτες COBALT.

  • Τα καταστήματα της Attica Bank θα με αναγνωρίζουν ως Cobalt πελάτη και αντίστοιχα τα προνόμια που έχω;

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών, δεν θα υπάρχει η δυνατότητα τα καταστήματα της Attica Bank να σας αναγνωρίζουν ως Cobalt πελάτη, ενώ θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε τις υπηρεσίες και τα προνόμια σας μέσω των καταστημάτων της Παγκρήτιας Τράπεζας.

  •  Τι θα γίνει με τα Α/Κ που είχα στην Παγκρήτια Τράπεζα;

Δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή σε ότι αφορά στα Α/Κ που είχατε στην Παγκρήτια Τράπεζα και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας.

  •  Τι θα γίνει με τα Α/Κ που είχα στην Attica Bank;

Δεν θα υπάρξει κάποια μεταβολή σε ότι αφορά στα Α/Κ που έχετε στην Attica Bank και δεν απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας.

  • Μπορώ να έχω τα Α/Κ που προσφέρει η Παγκρήτια ως πελάτης της Attica Bank;

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σταδιακά θα καταστεί εφικτή.

  •  Μπορώ να έχω τα Α/Κ που προσφέρει η Attica Bank ως πελάτης της Παγκρήτιας;

Κατά την πρώτη φάση της ενοποίησης των δύο τραπεζών δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Σταδιακά θα καταστεί εφικτή.

  •  Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις 3μηνίαιες εκθέσεις των Α/Κ που διατηρώ στο χαρτοφυλάκιό μου;

Δεν θα αλλάξει κάτι στην ενημέρωσή σας σε σχέση με σήμερα.

  • Θα συνεχίσω να λαμβάνω statement σχετικά με την αποτίμηση των Α/Κ που διατηρώ στο χαρτοφυλάκιό μου;

Ναι, θα συνεχίσετε να λαμβάνετε το statement σχετικά με την αποτίμηση των Α/Κ σας.

  •  Είμαι πελάτης COBALT αλλά διατηρώ εξίσου υψηλές καταθέσεις στην Attica Bank. Θα πρέπει να μεταφέρω όλα τα χρήματα μου εκεί;

Όχι, δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια τέτοια ενέργεια. Με την ολοκλήρωση της ενοποίησης των συστημάτων των δυο τραπεζών, οι λογαριασμοί κάθε είδους που διατηρείτε σήμερα στην Παγκρήτια Τράπεζα, θα μεταφερθούν αυτόματα και χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια εκ μέρους σας.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Απαντήσεις σε θέματα συναλλαγών Επιχειρήσεων

  • Θα μπορώ να εξυπηρετήσω τις ανάγκες μου ή τις ανάγκες της επιχείρησής μου όπως πριν;

Δεν θα υπάρξει καμία διαφοροποίηση στην εξυπηρέτησή σας και θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε τις ίδιες υπηρεσίες με τους ισχύοντες όρους που έχετε. Έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να ενημερωθείτε εγκαίρως σε περίπτωση οποιασδήποτε αλλαγής και να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.

  • Διαθέτω λογαριασμό όψεως για την επιχείρησή μου. Απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους μου;

Δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια.

  • Στην επιχείρησή μου χρησιμοποιώ POS της Παγκρήτιας Τράπεζας. Τι θα πρέπει να κάνω για να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ για τις αγορές των πελατών μου;

Δεν θα απαιτηθεί από πλευράς σας καμία ενέργεια. Η συσκευή POS θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως μέχρι πρότινος. Για την υποστήριξη χρήσης της συσκευής POS θα μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή υποστήριξης που σας έχει δοθεί.

 Η επιχείρησή μου έχει λάβει δάνειο από την Παγκρήτια Τράπεζα. Απαιτείται κάποια ενέργεια από μέρους μου;

Δεν θα απαιτηθεί από πλευράς σας καμία ενέργεια.

  • Μπορώ να εξυπηρετηθώ για το δάνειό μου και από τα καταστήματα των δύο τραπεζών;

Μέχρι να επέλθει η πλήρης ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, οι πελάτες της Παγκρήτιας Τράπεζας θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα καταστήματα του δικτύου της, καθώς και από τον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης τους (Relationship Manager)..

  • Θα μεταβληθούν οι αριθμοί των λογαριασμών που διατηρούσα στην Παγκρήτια Τράπεζα; Πρέπει να ενημερώσω σχετικά τους εμπορικούς συνεργάτες μου (πελάτες/ προμηθευτές);

Δεν θα υπάρξει μεταβολή των λογαριασμών που διατηρούσατε στην Παγκρήτια Τράπεζα, οπότε και δεν απαιτείται να προβείτε σε κάποια σχετική ενέργεια. Σε περίπτωση σχετικής μεταβολής, θα ενημερωθείτε εγκαίρως από την Τράπεζα.

  • Έχω όρια χρηματοδότησης και από τις δύο τράπεζες. Σε ποιον θα πρέπει να απευθυνθώ για να κάνω χρήση των υφιστάμενων ορίων μου;

Στον εκάστοτε Relationship Manager/ αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησής σας, με κάθε μία εκ των συγχωνευόμενων τραπεζών, αναφέροντας την ύπαρξη της χορηγητικής σχέσης με την άλλη εκ των συγχωνευόμενων τραπεζών.

  • Υπάρχει κατάστημα της Attica Bank κοντά στην επιχείρησή μου, μπορώ να προσκομίζω εκεί τα πινάκια επιταγών για χορήγηση από πιστωτικό όριο της Παγκρήτιας Τράπεζας;

Μέχρι να επέλθει η ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, οι πελάτες θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από τα καταστήματα του δικτύου της κάθε τράπεζας, καθώς και από τον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης τους (Relationship Manager)

  • Μπορώ ως πιστούχος της Attica Bank να προσκομίσω πινάκιο επιταγών για χρηματοδότηση σε κατάστημα Παγκρήτιας Τράπεζας;

Μέχρι να επέλθει η ενοποίηση των συστημάτων των δύο τραπεζών, θα συνεχίσετε να εξυπηρετείστε από τα καταστήματα του δικτύου της κάθε τράπεζας.

  • Τι κάνω με τα μπλοκ επιταγών, ισχύουν ως έχουν;

Ναι, δεν υφίσταται καμία αλλαγή.

  • Οι χρεωστικές κάρτες της επιχείρησής μου είναι εν ισχύ; Οι εταιρικές κάρτες;

Ισχύουν όλες οι κάρτες σας, εταιρικές ή προσωπικές, οπότε και δεν χρειάζεται να προβείτε σε καμία ενέργεια.

  • Έχω διαφορετική τιμολόγηση εργασιών (π.χ. εμβάσματα, διακανονισμοί εισαγωγών, άνοιγμα πιστώσεων, έκδοση Ε/Ε) στην Attica Bank έναντι της Παγκρήτιας Τράπεζας. Ποια τιμολόγηση ισχύει;

Ισχύει η εκάστοτε τιμολόγηση, μέχρι την λήψη νεότερης ενημέρωσης

  • Ποια διαδικασία ακολουθώ για τον διακανονισμό εισαγωγής/ φόρτωση αρχείου μισθοδοσίας/ άνοιγμα Ε/Π κτλ;

Μέχρι να ενημερωθείτε σχετικά από την τράπεζα, θα πρέπει να ακολουθείτε την υφιστάμενη διαδικασία.

  • Μπορώ να κάνω ανάληψη από οποιοδήποτε ATM των δύο τραπεζών χωρίς προμήθεια;

Ναι, οι συναλλαγές στα ATM και των δύο τραπεζών γίνονται χωρίς κάποια πρόσθετη χρέωση τόσο για τους πελάτες της Attica Bank όσο και της Παγκρήτιας Τράπεζας.

  • Η πρόταση συνεργασίας που μας έχει γνωστοποιηθεί από την Παγκρήτια Τράπεζα ισχύει;

Ναι, τυχόν πρόταση συνεργασίας που έχετε λάβει, ισχύει ως έχει.

  • Ισχύει το επιτόκιο και οι λοιποί όροι συνεργασίας που διέπουν την υφιστάμενη δανειακή σχέση της επιχείρησής μου με την Παγκρήτια Τράπεζα;

Ναι, διατηρούνται ως έχουν.

  • Είμαι πελάτης της Attica Bank και στην περιοχή μου υπάρχει κατάστημα μόνο της Παγκρήτιας. Μπορώ να εξυπηρετηθώ από αυτό;

Σε αυτή τη φάση, για προϊόντα και υπηρεσίες της Attica Bank μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μόνο από τα καταστήματα και τα κανάλια ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης της Attica Bank. Με την ολοκλήρωση της λειτουργικής ενοποίησης των δύο τραπεζών, θα μπορείτε να εξυπηρετήστε από το ενοποιημένο και διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων. Ωστόσο, ήδη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χωρίς κάποια επιβάρυνσή σας τόσο το δίκτυο ATM της Attica Bank όσο και της Παγκρήτιας Τράπεζας, ενώ έχετε και τη δυνατότητα μεταφοράς χρημάτων μεταξύ των δύο τραπεζών, χωρίς καμία χρέωση για εσάς.

  • Είμαι πελάτης Attica Bank και θέλω να κάνω χρήση υπηρεσιών factoring. Μπορώ να απευθυνθώ στην Pancreta Factors;

Φυσικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στην Pancreta Factors στο τηλέφωνο 216-6868600 ή μέσω της ιστοσελίδας www.pancretafactors.gr, είτε στον Relationship Manager ή στο αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησης σας, ώστε να σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις factoring για τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

  • Πότε θα μπορώ να έχω πρόσβαση στην τραπεζική μου σχέση μέσω ενός ebanking & mobile app;

Σε αυτή τη φάση, οι πελάτες μας χρησιμοποιούν χωρίς κάποια αλλαγή, τα mobile apps και τα e-banking της τράπεζας από την οποία προέρχονται ως πελάτες. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση όλων των πελατών για την ολοκλήρωση της λειτουργικής συγχώνευσης των δύο τραπεζών, οπότε και θα υπάρχει πλέον μια ενοποιημένη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και ένα e-banking, για την ενιαία εξυπηρέτηση όλων των πελατών.

  • Ισχύει η Εγγυητική Επιστολή εκδόσεως Παγκρήτιας Τράπεζας υπέρ της επιχείρησής μου; Πού θα μπορούσα να απευθυνθώ για αίτημα παράτασής της;

Η Εγγυητική Επιστολή εκδόσεως Παγκρήτιας Τράπεζας ισχύει κανονικά έως την αναγραφόμενη λήξη. Για τυχόν αίτημα παράτασής της, παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στον εκάστοτε Υπεύθυνο Σχέσης (Relationship Manager)/ στο αρμόδιο κατάστημα που παρακολουθεί τη σχέση της επιχείρησής σας με την Παγκρήτια Τράπεζα.